Ijab Qabul

Little Caliph

Oct 9, 2012

Qasidah - Ya Hanana

Assalamualaikum

Pagi tadi gosok baju nak pergi kerja buka TV9
Setiap pagi TV9 ada macam2 siaran ilmiah (cuba tengok) mai taklah rajin tapi InsyaAllah paksa sikit2 huhu

Ok tadi lambat buka TV9 so terlepas Tanyalah Ustaz, Pesan Atuk etc.. masa buka tu slot Halaqah (ulangan), time tu diorang berqasidah 'Ya Hanana'.... Ya Allah baru sedar keindahan nya huhuu

Maksud Ya Hanana tu 'Berapa Beruntungnya kami'... dengarlah dengarlah google je ^_^

Pada siapa yg belum pernah dgr 'Ya Hanana' cuba lah ye.... indah... mai tak reti pasal qasidah ni, mesti ada lagi yg lain2 kan



p/s kalau ada rezeki panggil group qasidah untuk menyerikan majlis ok juga kan..... InsyaAllah