Dec 27, 2010

Kisah kita...

Tiba-tiba ingin mengimbas kembali...

Kita bermula dgn berkawan... sekarang masih ber'kawan'... Alhamdu lillah
Dulu x suka (ada masa tu benci pun ada... hehe).... sekarang...malu-malu nak kata ^_^
Kurang lebih setahun disimpan dr dihidu teman-teman...
Kerana teman-teman kita adalah teman yg sama ^_^
Pada masa itu bukan saja-saja utk berahsia....tapi kita belum sedia utk bercerita...
Waktu meeting mahupun training kita buat seperti biasa....seperti tiada apa-apa
Apabila yg disimpan sudah dihidu teman-teman.... mereka bertanya... kita tertawa ^_^

Banyak perkara kita berbeza... tp mungkin itulah pelengkapnya...
Dia lebih berdiam byk mendengar... aku suka berkata asyik melihat...
Tetapi bila dia berbicara... memberi nasihat atau juga memberi idea.... aku sering kagum dgn apa yg diutara... dan sesungguhnya itu dtg dr-Nya
Dia matang... aku pula selalu kebudak-budak kan... tp ada masanya kita bertukar rasa ^_^

Kopi dan dia x boleh dipisahkan.... aku..?? bau kopi amat memeningkan...
Tapi bila berjalan jauh suka aku belikan walaupun kadang kala kena buka jendela krn x tahan bau nya... tp x mengapa...
Minuman sejuk adalah pendamping ku.... dia pula sudah lama meninggalkan nya....
Aku cukup gemarkan cokelat... walaupun dia xsuka tp dia tetap belikan nya ^_^

Dia cukup penyabar.... Alhamdu lillah.... aku pula cukup x sabar.... Astaghfirullah... but slowly i try to learn from u...
Banyak kisah suka duka kita bersama.... Semoga kita dapat harunginya... dgn keberkatan Guru, Ibu & Bapa... InsyaAllah...

Kini.. sudah hampir masuk ke angka 3... jika di izin Yang Maha Esa...
Pengakhiran nya hanya DIA yg tahu.... kita berusaha.. berdoa... dan bertawakal...
Walaupun kita merancang.... tetapi sesungguhnya DIA lah jua sebaik-baik Perancang...

Banyak lagi yg mahu dikata... tapi mungkin di lain cerita...
Tapi satu ingin ku panjatkan...
Ku bersyukur dipertemukan dgn nya...

@I-City ^_^

2 comments:

Anonymous said...

Wahh pandainye die karang citer...hehe

-just-

Mai Alias said...

Hehehe ^_^
malu makcu =P