Jan 24, 2011

Buat Aku Tersenyum

Datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
Di pelukanmu walaupun tuk sejenak
Usaplah dahiku dan kan ku katakan semua

Bila ku lelah tetaplah disini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resah ku dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu walaupun tuk sekejap
Karna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

Karna engkaulah satu-satunya untuk ku
Dan pastikan kita selalu bersama
Karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang

Dapatkah engkau selalu menjaga ku
Dan mampukah engkau mempertahankan ku

Bila ku lelah tetaplah disini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila ku marah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar


-- very meaningful lyrics... especially verse 2, 3 & 4 --
-- specially dedicated to him --
-- kalau dlm kereta mmg selalu suh die dgr --

No comments: