Mar 16, 2011

Dipinjamkan-Nya rasa itu....

Alhamdu lillah....
awal mula pertama mula....

Tadi ke kelas latihan silat seperti biasa... telefon ditinggalkan dalam kereta...
selesai semua.... ambil telefon dan ada miscall dari ayah....
aku mesej bertanya.... ayah tanya dalam sekian sekian bulan ni aku dah abis belajar ke belum...
selintas itu fikiran aku terfikirkan sesuatu.... tak tahu kenapa tetapi itu yang terlintas...
aku balas InsyaAllah pertengahan bulan sekian sekian ni habis... aku bertanya kenapa....
yang terlintas tadi itulah jawapannya.... Ya Allah... Dia saja yang tahu apa yang aku rasa...
Gembira... sayu... bersyukur... walaupun belum pasti tapi rasa yang dipinjamkan itu sangat indah... hati bergetar...

Sebelum ni memang ada pasang niat.... selalu mengantar mereka.... selalu mendengar pengalaman mereka.... tetapi itu semua atas izin dari-Nya.... walaupun belum pasti tapi tak tergambar rasa yang dipinjamkan-Nya tadi.... bergetar....


"Jika tertulis itu rezeki kami semoga dipermudahkan oleh-Mu... Jika belum tiba masanya semoga kami redha & tetap bersabar.... InsyaAllah... sesungguhnya semua sesuatu itu atas keizinan dari-Mu Ya Allah.... Engkau yang empunya gerak"

3 comments:

ummi said...

ye ke amai??
alhamdulillah...nak ikot!

mailal said...

best nye mai. nak ikottttt

Mai Alias said...

kak mas & kak melal:

Jooommmm..!! mai pun nak ikut..huhu

InsyaAllah kak tapi masih belum konfem lg... bestnye kalau dapat sama-sama ikut rombongan Tn.Guru.... semoga kita semua dipanggil ke sana... InsyaAllah