Apr 30, 2012

Perihal Pernikahan

Assalamualaikum w.b.t
.
.
.
Bismillahirrahmanirrahim

"Jangan kumpul duit sebab nak kahwin dengan saya, tapi kumpul lah duit sebab nak mendirikan rumahtangga dengan sesiapa sahaja yang ditetapkan Allah buat awak, saya pun akan macam tu, InsyaAllah.. sebab pada akhirnya kita tak tahu siapa sebenarnya jodoh kita.. Kita tak terikat apa-apa lagi selagi belum sah.. Saya pun akan berusaha bahagian saya sebagai wanita sebagai bakal isteri untuk bakal suami yang DIA dah tetapkan buat saya.. Semoga kita sebenar redha =) InsyaAllah"

.
.
.
.
.
.

sumber gambar: http://ashmuslim.blogspot.com/



Ok atataaa ^_^


2 comments:

ajax85 said...

btl2 cari duit kawin siapa nak kita kawin..hehehe

Mai Alias said...

InsyaAllah, kita usaha bahagian kita sbg pencari selebihnya kerja DIA Maha Pemberi =)