Dec 19, 2011

update interview


Assalamualaikum


Hahaahahaaaadoooiiii
tadi dah interview dalam 1 jam...
masuk 3 orang sekali, panel 4 orang termasuk dekan, takda mock-teaching

hmmmmmmmmmmm
masuk sekali dengan saya sorang lelaki & sorang perempuan
yang lelaki umur 35 tahun & banyak pengalaman kerjanya (banyaaakkkk)
sorang lagi perempuan (baik dia) sebaya dengan saya, ada pengalaman mengajar & sedang sambung PhD di UTM
hebat-hebat kan diorang  ^_^  kan? kan?


saya...?? hahahahaaadoooiii saya biasa-biasa je ^_^
yang penting dah usaha kan

kalau sudah Allah tentukan rezeki kita di situ walau seribu orang yang apply mesti kita dapat, kalau Allah sudah tentukan rezeki kita di sana untuk cari pengalaman temuduga je walau hanya kita sorang je yang ditemuduga pasti tidak dapat juga ^_^ yang penting kita USAHA... InsyaAllah


Guru saya ada berpesan (saya ambil dari FB beliau):

"Ibarat tanam pokok... jaga, siram, baja itu kerja kita. Pokok itu hidup, subur atau tidak itu kerja DIA" - YM Tuan Sheikh Haji Md Radzi Bin Haji Hanafi Al-Qadahi"



Ok atata ^_^

No comments: